ДПА, НМТ

Національний мультипредметний тест (НМТ)

Наказом Міністерства освіти і науки України затверджено Календарний план організації та проведення у 2025 році національного мультипредметного тесту (НМТ).

Тестування відбуватиметься під час основних і додаткових сесій. Основні проходитимуть протягом 14 травня – 25 червня; додаткові — 14–25 липня.

Згідно із зазначеним наказом передбачено, відповідно, два періоди реєстрації для участі в НМТ — основний та додатковий.

Основний етап реєстрації для участі в основних сесіях НМТ триватиме з 6 березня до 3 квітня включно.

До 8 квітня зареєстровані матимуть змогу в персональних кабінетах внести зміни (вибрати інший предмет додаткового блоку чи змінити населений пункт в Україні / за кордоном, у якому бажають пройти НМТ).

У додатковий період (9–14 травня) матимуть змогу зареєструватися для проходження НМТ під час додаткових сесій особи, які не змогли цього зробити з поважних причин під час основного періоду реєстрації, та ті, хто реєструвалися в основний період реєстрації, але їм було відмовлено в реєстрації. Зміни до реєстраційних даних можна буде внести до 19 травня.

З 4 травня для зареєстрованих учасників основних сесій НМТ з'явиться можливість завантажити зі своїх персональних кабінетів запрошення, де буде зазначено дату, час і місце проведення НМТ. Учасники ж додаткових сесій матимуть змогу це зробити з 11 липня. З міркувань безпеки ми не публікуватимемо інформації про те, де на території України відбудуться тестування, ні на сайтах Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, ні на наших офіційних сторінках у соцмережах. Наполегливо рекомендуємо учасникам не розголошувати, де й коли проходитиме тестування, адже від цього може залежати безпека і їхня, і організаторів НМТ.

Інформацію про результати основних сесій НМТ за шкалою 100–200 балів буде розміщено в персональних кабінетах учасників до 4 липня, додаткових – до 30 липня.

Демонстраційні варіанти предметних тестів  

Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти підготували демонстраційні варіанти предметних тестів — складників національного мультипредметного тесту (НМТ). З ними можна ознайомитися у відповідній рубриці.

Предметні тести, надані в окремих pdf-файлах, будуть зручними для тих, у кого повільний інтернет або немає змоги працювати впродовж тривалого часу з комп'ютером або іншим гаджетом. Наприкінці кожного тесту наведено правильні відповіді, тож ви зможете одразу перевірити себе.

Якщо ж ви хочете відтворити атмосферу тестування, ознайомитися з інтерфейсом онлайнового тестувальника, максимально наближеним до того, який буде на реальному НМТ, потренуватися виконувати завдання, навчитися правильно позначати відповіді на завдання різних форм, пропонуємо скористатися платформою «Всеукраїнська школа онлайн». Для цього ви маєте бути користувачем цієї платформи. Тож, за потреби, створіть обліковий запис тут.

У розділі «Курси» виберіть навчальний курс для 10-го чи 11-го класу, де перейдіть до вкладки «Демонстраційний варіант НМТ-2025». У цій вкладці натисніть «Переглянути курс», а потім — «Зареєструйтеся», у такий спосіб ви отримаєте повний доступ до курсу для перегляду й виконання тестових завдань.

Нагадаємо, що кожен учасник виконуватиме сертифікаційну роботу НМТ в один день у два етапи, кожен з яких триватиме 120 хвилин, з перервою у 20 хвилин. Сертифікаційна робота НМТ міститиме завдання з чотирьох навчальних предметів: обов'язкові — українська мова, математика та історія України, на вибір — українська література, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька, французька), біологія, фізика, хімія та географія.

Працюючи на платформі, ви матимете змогу «скомпонувати» з предметних тестів свій «демонстраційний варіант НМТ-2025» й повправлятися в його виконанні.

Як під час проходження демонстраційного тесту, так і на реальному тестуванні ви зможете вибирати послідовність виконання завдань, за потреби повертатися до того чи того завдання, змінювати варіант відповіді. Під час виконання завдань ви можете скористатися «Довідковими матеріалами» з математики, фізики та хімії. Зауважимо, що на платформі ВШО часового обмеження до виконання тестових завдань не буде, тож ви самостійно маєте подбати про визначення тривалості виконання тестових завдань.

Учні 4, 9, 11 класів  у 2025 році звільнені від  проходження ДПА


Матеріали для вчительства

Шановний вчителю / шановна вчителько!

Пропонуємо вам скористатися інструментом для діагностування рівня сформованості математичної та читацької компетентностей учнівства 4-х або 5-х класів (далі – діагностувальний інструмент). У його основу покладено оприлюднені раніше тестові добірки із математики та читання, які було використано в першому циклі загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти (ЗЗМЯПО). Докладніше про цей моніторинг і його результати можна дізнатися на відповідній сторінці.

Діагностувальний інструмент створений для того, щоб ви могли в зручний для вас час провести тестування й визначити, що спроможні робити учні й учениці вашого класу в галузі математики та читання – двох ключових компетентностей, які значною мірою визначають навчальний поступ учнівства впродовж усього періоду навчання в школі.

Нижче наведено покрокову інструкцію щодо того, як користуватися діагностувальним інструментом, однак попередньо наголосимо на такому.

Тестування з використанням пропонованого діагностувального інструменту доцільно проводити наприкінці 4-го класу або на початку 5-го, адже отримані дані допоможуть вам не лише оцінити рівень сформованості двох ключових компетентностей вашого учнівства, а й визначити глибину освітніх втрат і, відповідно, за потреби скорегувати навчальний план, а також, наприклад, зорієнтуватися в тому, які завдання варто добирати для розвитку читацької та математичної грамотності вашого учнівства.

Крім того, діагностувальний інструмент може стати для вас дороговказом щодо того, які підходи нині застосовують для об'єктивного оцінювання успішності учнівства, що особливо важливо в умовах поступу Нової української школи. Передусім радимо звернути увагу на те, на яких засадах варто здійснювати оцінювання відкритих тестових завдань (тобто завдань на надання короткої або розгорнутої відповіді), щоб домогтися уніфікованого й неупередженого поцінування робіт учнівства.

Сподіваємося, запропоновані матеріали допоможуть вам у вашій надважливій і водночас надзвичайно складній роботі. Якщо у вас виникатимуть питання – сконтактуйте з нами, написавши на електронну адресу: org@testportal.gov.ua

ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ

1. Ознайомтеся з теоретичним підґрунтям діагностувального інструменту

2. Завантажте й роздрукуйте тестові матеріали

3. Проведіть тестування

4. Завантажте й опрацюйте інструкції для перевірки (кодування) відповідей учнівства

5. Перевірте (закодуйте) відповіді учнівства, керуючись інструкціями для кодування

6. Переведіть коди, призначені за відповіді на відкриті завдання, у бали
7. Завантажте ексель-форму для внесення балів учнівства й заповніть її

8. Отримайте результати учнів й учениць у шкалі 1-12

9. Отримайте інформацію про середній рівень успішності вашого класу й проаналізуйте результат

10. Опрацюйте методичні рекомендації щодо формування математичної та читацької компетентностей 

вул. Шкільна 2,
с. Соколів, Чортківський район, Тернопільська область, Україна, 48444, (035) 443-45-30
 


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати